Onze levertijden kunnen verschillen per product. Dit komt meestal doordat onze producten op verschillende logistieke locaties zijn opgeslagen. De meeste producten worden doordeweeks op dezelfde dag verzonden. Hieronder vind je uitleg over wat de levertijden precies inhouden:
Voor 14:00 besteld, dezelfde dag verzonden
Als je doordeweeks vóór 14:00 uur bestelt, wordt de bestelling dezelfde dag nog verzonden! In Nederland betekent dit dat de meeste pakketten de volgende dag worden geleverd. Een levering naar België of Duitsland duurt vaak 1 dag langer.
Voor 18:00 besteld, volgende dag in huis
Als je doordeweeks vóór 18:00 uur bestelt, ontvang je de bestelling de volgende dag thuis! Ook op zaterdag worden bestellingen geleverd. Bestel je echter vrijdag na 18:00 uur of in het weekend, dan wordt je bestelling op maandag verwerkt en op dinsdag bezorgd. Deze levertijd geldt voor Nederland en België. Zendingen naar Duitsland kunnen 1 dag langer duren.
Nadat wij een bestelling hebben verwerkt, ontvang je per e-mail een track-and-tracecode. Hiermee kun je de exacte levertijd zien.
Let op: als je 2 producten aanschaft met elk een andere levertijd, kunnen de producten apart worden geleverd.
Verzendkosten:
Binnen Nederland, België, Duitsland en Luxemburg verzenden wij jouw bestelling gratis boven de €25,- euro. Voor bedragen onder dit bedrag rekenen wij €3,95 voor zendingen in Nederland en €4,95 voor zendingen naar België, Duitsland en Luxemburg. Voor zendingen naar Frankrijk rekenen wij €9,95. Voor alle overige Europese landen rekenen wij altijd €19,00 exclusief btw extra.
Let op! Wij hanteren andere levertijden voor bestellingen buiten Nederland, België, Duitsland en Luxemburg. De gemiddelde levertijd is 3 tot 5 werkdagen.
Na het plaatsen van een bestelling ontvang je van ons een e-mail met daarin de gegevens van je bestelling. De Track & Trace-code van de vervoerder ontvang je zodra de bestelling is verwerkt.
Producten zijn niet op voorraad / in backorder, wat nu?
Indien een product dat je wilt aanschaffen niet op voorraad is, kan het voorkomen dat het als ‘niet op voorraad’ of ‘in backorder’ wordt vermeld op de productpagina. Hoewel dit zeldzaam is, kan er soms een fout optreden in de weergave van de voorraadstatus. Als je een bestelling plaatst voor een dergelijk product, nemen we spoedig contact met je op via e-mail. Als we geen reactie ontvangen, proberen we je na enkele dagen telefonisch te bereiken. Als we nog steeds geen reactie ontvangen, streven we ernaar om het product alsnog binnen 10 dagen te leveren. Mocht je hiermee niet akkoord gaan, verzoeken wij je vriendelijk om te reageren op onze e-mail, zodat we je bestelling kunnen annuleren en het aankoopbedrag kunnen terugstorten.
Voor bestellingen van buiten de Europese Unie (EU)
Bolusso.nl is niet verantwoordelijk voor extra kosten zoals invoerrechten en lokale belastingen die van toepassing kunnen zijn op bestellingen van buiten de Europese Unie (EU). Deze bijkomende kosten zijn voor eigen rekening. Voor meer informatie over deze kwestie raden we aan contact op te nemen met de lokale douane en/of andere overheidsinstanties.
Aangepaste bezorging / geen levering tijdens de volgende (feest)dagen
Eerste Paasdag: 17 april 2022
Tweede Paasdag: 18 april 2022
Koningsdag: 27 april 2022
Hemelvaart: 26 mei 2022
Eerste Pinksterdag: 5 juni 2022
Tweede Pinksterdag: 6 juni 2022
Eerste Kerstdag: 25 december 2022
Tweede Kerstdag: 26 december 2022
Oudejaarsdag: 31 december 2022
Contactgegevens
T +31850600052
E info@bolusso.nl